Final wishes

16 augustus 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Onze laatste dag in Orlando is aangebroken na deze slopende veregende magische super leuke mega drukke week is het tijd om onze trip te vervolgen.
We moeten al onze spullen weer bij elkaar rapen in de koffers proppen en onze texaanse lone star toet weer inpakken. Na 6 x op en neer met de muffige lift zijn we dan eindelijk helemaal bepakt en bezakt en verlaten we het satisfaction resort in Kissimmee. Best aardig hotel voor zo langs de drukke weg, goede bedden, fijne douche/bad, super koelkast, briljante tv jammer van de schoonmaakservice maar prima verblijf!

Onze laatste dag brengen we door in de hollywood studios. Dus op naar het park ook vandaag is het tijd om kadootjes te scoren aangezien ik eigenlijk alleen nog maar iets voor syllie heb gekocht. De keuze wordt nog lastig er is zoveel leuks

We beginnen met de frozen sing a long show. Super leuk gedaan en ook nu krijgt syllie een snelcursus frozen the movie met alle hoogtepunten en de leukste liedjes! Daarna gaan we naar toy story want het moet syllie toch een keer lukken deze trip om te winnen. De stand is inmiddels 5-0 dus het zou toch leuk zijn als ze tenminste op het score bord zou komen. snik snik ook weer niet als winnaar uit de bus gekomen wat de voorlopige tussenstand op 6-0 brengt.

Dan op naar onze favoriete attractie the hollywood tower hotel!!! het blijft gewoon leuk om die rit te maken! Loving it!!! Helaas wil het weer niet helemaal en komt er zo nu en dan een stortbui naar beneden maar gelukkig zijn het niet de beruchte stortbuitjes!

Syllie dr trui die ze op het oog had hebben we helaas niet kunnen vinden in de studio's dus snel nog even naar het animal kingdom. Eerste winkel helaas alleen maar maatje mega super super verzuip dus snel nog in een rap tempo naar Afrika om daar te kijken. Gelukkig hadden ze hem nog op voorraad en dus heeft syllie dr trui die matcht bij dr nieuwe schoenen gevonden marien heeft hier ook al flink wat inkopen gedaan en hopelijk valt het in de smaak bij het thuisfront!

Snel terug naar de studios voor een hapje eten en de dj show met vuurwerk en de laatste souvenirs. De hele dag al kijken we uit naar ons diner, heerlijke turkey sandwich met soep komen we daar.... is ie al dicht.... om de frustratie van ons af te gooien gaan we dan nog 1 xtje schieten in toy story! Om het nog een beetje leuk te maken voor syllie en er echt een uitdaging van te maken spelen we deze ronde voor maar liefst 7 punten oké eerlijk toegegeven ze kwam dicht in de buurt maar de eindstand is toch 0- 13 voor marien geworden.

Inmiddels zijn de knorrels weer flink aanwezig dus snel een hapje eten dan maar. Helaas is de keus beperkt dus eten we snel een hapje met een soort van gezonde salade met enorm veel dressing en een paar chicken nuggets met patatjes. Na deze niet geheel voedende maaltijd is het tijd voor de frozen eindshow dj chill draait het geheel aan elkaar en op de muziek van frozen wordt het vuurwerk afgestoken. Wat een knallen zeg en een kleur helaas zijn onze plekken niet zo mooi als gisteren er staat een boom precies voor al het vuurwerk maar het is echt weer een briljante show met enorme knallers en mooie kleuren en met sneeuw als afsluiter.
Ons verblijf in het magic kingdom is over voorbij finito klaar kan niet anders zeggen dat het mn verwachtingen heeft overtroffen en dat ik echt heel blij ben dat syllie zo gek was om mee te gaan in mijn pretpark madness!

Even snel omkleden in mn comfy pyjama broek voor te road and let's hit the road again. Onze volgende stop is Tampa, la quinta nearby bush gardens. Het is volges de navigatie ongeveer anderhalf uur rijden dus dat moet te doen zijn het is pas 22uur.

De navigatie is eigenlijk niet eens nodig want direct bij het verlaten van het park staat Tampa al op de borden en is het eigenlijk 1 rechte weg rechtdoor
Vanaf vertrek bij Disney heeft het aan 1 stuk door alleen maar geflitst en gedonderd . De flitsen zijn soms zo erg dat we gewoon compleet in het licht zitten in de auto.

Net voordat we de plaats van bestemming hebben bereikt komt de verwachtte regen dan toch echt met bakken uit de lucht. Het is gewoon niet normaal hoeveel er naar beneden komt zie gewoon geen hand voor ogen zelfs niet met de ruiterwissers op full speed daar gaan we dan als een stelletje slakken over de weg maar goed safety first. Onze navmi is een klein beetje van slag en we bevinden ons ineens in donkere straatjes en steegjes die zeer verlaten aandoen en geen hotel te zien al zegt navmi dat we bestemming bereikt hebben
Lang leve de gratis wifi van de mac even snel google maps opgestart en hoppa daar zijn we dan toch eindelijk. Snel inchecken, spullen uit de auto en het bed uittesten.
We hebben deze keer een kamer op de begane vloer dus geen muffige lift of trap op ☺
We worden wel een beetje raar aangekeken door het lokale honkbal team dat zit te chillen op de parkeerplaats, want jut en jul hebben best een hoop spullen te sjouwen. Helaas is er niemand zo galant om even te helpen dus doen deze bikkels het helemaal zelf. Na een stuk of 10x lopen ( misschien een tikkeltje overdreven maar t was best vaak) dan toch helemaal geïnstalleerd en compleet verregend.
Kamer is best oké 2 grote bedden, grote tv, strijkplank die meteen onweerstaanbaar is voor syllie en die dus meteen uitgeklapt moet worden maar vervolgens krijgen we dat ding met geen mogelijkheid meer in elkaar en dus laten we hem maar gewoon even staan Helaas ruikt de hele kamer naar oude mannetjes after shave in overdosis het lijkt of de geur uit de airco komt dus zetten we die voor nu maar even uit in de hoop dat het oude mannetje snel verdwijnt.

En nu een welverdiende nachtrust in Tampa

Bye bye

Syllie en marien