Relax take it easy....

16 augustus 2015 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

De nacht was niet geheel comfortabel aangezien de airco niet aankon zonder de verschrikkelijke aftershave geur te verspreiden. Bij dit hotel hebben we er ontbijt bij inbegrepen zitten en het was de bedoeling om om half 9 op te staan en rustig naar het ontbijt te gaan. Maar door de onrustige nacht ben ik nadat ik ik weet niet hoe vaak ik wakker ben geweest om half 8 echt in slaap gevallen om iets over 9en schrik ik wakker maak syllie bruut wakker en daar gaan we dan met onze slaaphoofden naar de ontbijtzaal. Het ontbijt stelt niet heel voor, yoghurtjes zijn zeer smakelijk er is ontbijtgranen en je kunt je eigen warme wafel maken. ziet er lekkerder uit dan dat het smaakt maar met een lading jam erop is het best goed te doen.

Het belangrijkste nog vergeten te vertellen de lucht is blauw dus let's put on the bikini's!!! Daar liggen we dan bij ons prive zwembadje met waterval! Heerlijk duikje nemen, muziekje erbij, drankje erbij snackje en genieten maar! Echt een dagje volledig relaxen en bijkomen, alleen beetje jammer dat we om de paar minuten denken dat er steeds een crash is. Het nearby busch gardens betekent namelijk direct tegenover het park en dus horen we steeds de achtbaan naar beneden denderen.

Rond 6 uur worden we verjaagd door een dude die zn bbq op de tafel naast onze bedjes aan het aansteken is. We hebben ook wel wat knorrels gekregen dus dinertime!

Vanavond eten we thuis een hapje, pizza klaargemaakt op onze grillplaat. Smaakt nog best goed waren van plan om nog even de stad te ontdekken maar helaas de weergoden besluiten dat het na een dagje vol zon weer eens tijd is voor een lading onweer en regen. Het is zelfs zo erg dat de tv geen verbinding meer heeft en dat we onze film ( pitch perfect) niet meer kunnen zien want hebben alleen maar zwart beeld Beetje balen dat we Tampa niet kunnen verkennen dan maar een avondje vroeg naar bed morgen staat ons allerlaatste pretpark op het programma: busch gardens

Trusten syllie en marien

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jannie sol:
    19 augustus 2015
    En zo kwam er een einde aan jullie vakantie waar voor ik jullie wil bedanken dat ik dit een beetje heb mogen mee maken. Ik heb er van genoten. En jullie een helboel om op terug te kijken. Xxx