Ready for take off

25 juli 2015 - Ville de Bruxelles, België

Daar zitten we dan op Brussel airport heerlijk vroeg uit de veren, uitgezwaaid door paps en mams en op naar onze chauffeurs sjoerd en anke die zo lief zijn om ons in alle vroegte weg te brengen.
De grens net over en er komt een enorme regenbui uit de lucht vallen, erg fijn met die Belgische wegen
Snel nog even wat muziek en film's op de ipad overzetten en we zijn klaar voor onze 10 uur durende vlucht (al denk ik hier wat anders over)
Tja en Brussel airport....het is geen schiphol gelukkig zitten we hier samen, gratis wifi en genoeg belgen met de meest belachelijke outfits dus vermaken ons nog best
Hier schrikken ze niet van wat wind en worden er gelukkig nog geen vluchten geannuleerd ( even afkloppen! ) Nog anderhalf uur en dan gaan we de lucht in en dan WELCOME TO MIAMI

Bye bye, syllie en marien

1. Anke:
    25 juli 2015
    Jippie! Graag gedaan hoor dames! ;) veel plezier& geniet van deze droomreis! #jaloers! Hou ons op de hoogte & wees voorzichtig!
    Veilige vlucht!
    Xjs Anke en Sjoerd & Charlie ;)
  2. Charon:
    25 juli 2015
    Yeuhh toch een blog! Leuk leuk! Heeeel veel plezier! En als jullie terug zijn horen we graag alle tips;)

Have fun! X
  3. Gonnie:
    25 juli 2015
    Heel de dag brak geweest. Sam en Ed net naar Rotterdam gebracht. Sam veel makkelijker in mand te krijgen dan Ed die dacht ik haal lekker uit.
    Maar hoop dat de reis voorspoedig verloopt.En geniet ervan.
    Marina zou ook nog graag dat documentje van je ontvangen of is dat niet meer gelukt? xxxxxxxxxx