It means no worries....

10 augustus 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Hakuna matata vandaag een ander soort magie: the animal kingdom! Het ziet er vandaag helaas buiten iets wat grauwig uit dus fingers crossed en hopen dat het droog blijft!
Bij het betreden van het animal kingdom gaat de eerste aandacht meteen naar de tree of life! Een schitterende grote boom waarin in de bast van de boom diverse dieren gekerfd zijn echt bizar mooi om te zien! Vanaf hier zetten we onze reis verder richting Afrika naar onze vrienden van the lion king. Belachelijk goeie show damn wat kunnen die mensen zingen en dansen zeg en de liedjes van de film blijven geweldig!
Vandaag wordt de tsunami van regen verder voortgezet en begint helaas al vroeg..... en er lijkt geen eind aan te komen..... Daar zitten jut en jul dan verregend en wel met een vest aan in Florida..... is werkelijk waar om van te janken gelukkig laten we de pret niet drukken door de regen en gaan we op een safari in de hoop toch wat diertjes te spotten!
De dieren lijken er ook een beetje genoeg van te hebben van al die regen en verstoppen zich helaas. Gelukkig is er 1 neushoorn die er nog wel een beetje zin in heeft en komt recht op onze auto afrennen! Gelukkig is dit alles vastgelegd door onze vaste fotograaf op de camera van miesje thnx sis!
Rond een uur of 4 begint het dan toch eindelijk een beetje droog te worden (jeeeeee!!!!) Maken nog een ritje op de mount everest en de kali rivers. Er zitten namelijk ook nog gewoon attracties in het dierenpark en die kunnen we natuurlijk niet overslaan.
Na deze zeer natte dag sluiten we af met een hapje eten in the rainforest cafe waar midden in een jungle genieten van een heerlijke schaal met kleine hapjes. Het park is een stuk eerder dicht dan de andere parken ivm met de dieren waardoor we vandaag op tijd 'thuis' zijn.
Om te ontspannen na deze dagen van inspanning en kou is het tijd voor syllie om het bad eens uit te proberen en voor marien tijd om eens lekker voor onze mega tv te hangen voor een paar back to back afleveringen van criminal minds.
Na al deze indrukken is het tijd om onze batterij weer op te laden morgen staat het volgende park op de agenda seaworld!

For now sleep welllllll

Syllie en marien
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corne:
    10 augustus 2015
    Klinkt goed al die pretparken, dat moet echt een waar paradijs zijn..! Veel plezier in sea world morgen..! Hopelijk is het morgen wat beter weer..!
  2. Gonnie:
    10 augustus 2015
    Keep smiling. Is niet leuk natuurlijk al die regen. De reis nog maar een keer doen. We zijn druk aan het sparen, en dan kun jij mee als reisleidster. Gelukkig verregenen indrukken niet.
  3. Anke:
    10 augustus 2015
    Wauw. Dat safaripark lijkt me echt leuk. Had natuurlijk al prive foto's toegestuurd gekregen van de Olifanten!! Wiiii. Lijkt net echt zo in t tropisch oerwoud met zo'n regenstorm. Special effects for free ;) Enjoy& hou ons op de hoogte eh meiden! Xx
  4. Jannie sol:
    12 augustus 2015
    Ondanks al die regen wordt dit een vakantie om nooit meer te vergeten, nog een paar dagen heerlijk genieten.