Let's hit the road!

28 juli 2015 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Vandaag gaat het grote avontuur dan echt beginnen we verlaten de drukte van Miami en Miami beach voor de Keys.

Voor de verandering ook deze ochtend weer vroeg wakker. Maar eens wat orde in de chaos scheppen die we in 3 dagen tijd gecreëerd hebben. Het idee was om onze outfits voor de komende 3 dagen in een kleine koffer te doen zodat we niet de hele tijd met onze grote koffers hoeven te zeulen. Helaas blijkt dit voor sommige van ons toch een zware opgave te zijn dan gedacht.... en dus toch maar alles in een grote lila koffer gegooid.

Om 10 uur is alles ingepakt en zijn we klaar om uit te checken en onze texaanse ford fiesta werd voorgereden vanuit de valet parking. Koffers in de kofferbak, navigatie gestart jut en jul in de auto zo let's hit the road!

Next stop on our trip...... wallmart!

Vanuit miami beach via de brug downtown miami in om via de i95 de drukte van de stad achter ons te laten en de weg te vervolgen naar homestead. Helaas laat onze navmii ons zo nu en dan in de steek. Homestead groeit zo snel dat sommige delen niet op onze kaart voorkomen en als je de plaats invult leidt hij je naar de dichtstbijzijnde stadsgrens. Erg leuke d-tour gehad langs een mega stadion en de powerplant van homestead.

Gelukkig zijn wij niet voor 1 gat te vangen en dus klimt syllie als een lenige balletdanseres over de stoelen om in de kofferbak de kaart van papier er maar eens bij te pakken. Helaas blijkt ook deze niet zo heel nuttig maar een beetje boerenverstand en richtingsgevoel zorgen ervoor dat we uiteindelijk op plaats van bestemming komen.

De wallmart geplunderd en flink ingeslagen, (zelfs een grillplaat aangeschaft thnx voor de tip charon) aangezien de paella van gisteren een flinke aanslag op ons budget was. Na een korte stop voor een lunch @ wendy's ( kan ook vh lijstje gestreept worden) onze weg vervolgd maar onze volgende verblijfplaats op deze roadtrip: key largo.

Via een 2 baans weg tussen het gras en waterlandschap door komen we aan op de KEY'S de place to be voor de rich and famous. Daar komen syllie en marien 2 studentjes in een fordje De routebeschrijving van de hotelsite had al gewaarschuwd dat je snel aan het hotel voorbij zou rijden omdat het erg verscholen ligt..... nou dat kun je wel zeggen ondanks een slakkengang tot 2 x toe de verkeerde ingang ingereden 3 x is scheepsrecht en dit is echt een hoofdprijs!

Heel even het terrein verkent voor we konden inchecken en we're in love!!!! Een privesteiger met ligbedden en een idealistische omgeving. Na een zeer warm en hartelijk welkom van Dominique mochten we ons appartement orchidea betreden. Seriously?!perfectie gewoon het is echt een super mooi appartement met van alles erop en eraan en een dubbel kingsize bed

Snel onze koffers eruit gegooid en nog even genoten van het avond zonnetje dat bij onze aankomst in hotel azul del mar spontaan voor ons is gaan schijnen na een dag vol bewolking. Daar liggen we dan op onze privesteiger, boekje erbij, muziekje erbij en druifje erbij life is good!!

And for diner tonight: grilled burgers of the bbq!
Ze hebben hier een bbq staan voor gasten nou daar maken we dan graag gebruik van! Bij een ondergaand zonnetje genieten we van een perfect gegrilde burger, drankje en muziekje. Wat heeft een mens nog meer nodig?!

In de koele zilte bay lucht besloten om definitief de reis om te gooien, de weersvoorspelling voor de komende 14 dagen is eigenlijk gewoon dramatisch maar goed we leven gewoon per dag!nu nog 2 dagen genieten in de Keys en daarna door naar Orlando

Nighty nighty syllie en marien

Ps:haat aan de mug..... lang leve de antijeukcrème!

1. Gonnie:
    29 juli 2015
    Je hebt niet veel nodig in het leven. Je ziet maar een mooi uitzicht, ligbedje, druifjes, boekje en een hamburger van de bbq.
    Genieten meiden, en overal de lol van blijven inzien.
    Xxxx
  2. Charon:
    29 juli 2015
    Hahah ideaal he zo'n grillplaat! 's ochtends gebakken eitje, tosti's en 's avonds worstjes op de grillplaat met een stokbroodje ;) Hartstikke lekker en goedkoop!
    Veel plezier verder en hoop dat het weer toch nog wat beter wordt!

X
  3. Mary:
    29 juli 2015
    zo te lezen redden jullie het wel , inderdaad hopen op nog een beetje ZON !! wanneer naar Orlando ?
  4. Marina:
    30 juli 2015
    We blijven zeker genieten!!! Het weer wil helaas nog niet helemaal vandaag weer heel erg bewolkt maar nog wel ateed ruim 30 graden! Ja die grillplaat is straks een uitkomst als we geen bbq meer voor de hand hebben!
    We gaan morgen richting orlando en dan overmorgen DISNEY WORLD!!!!♡♡♡♡♡
  5. Jannie sol: